Sider

tirsdag 2. mars 2010

Idag tror jeg at jeg sto opp med feil bein.
Hadde et håp om at vannet var kommet tilbake (ja vi har vært uten vann siden fredag, viser seg at vannrøra i bakken har fryst - det er tæle halvannen meter ned i bakken!), men neida. Arghhh....
Jaja, ut og fore hesta, gosh så kaldt. Og som ventet, bilen startet ikke.
Flaks for meg at jeg har batterilader da, den må fram når det tipper under 15 minus - bilen min tåler ikke kulde.
Fikk da starta etterhvert, og rakk såvidt å kjøre Anniken til skolen tidsnok. Kom meg på jobb og kjente at jeg var i skikkelig dårlig humør.
Men, fikk i meg litt frokost, så ble det litt bedre da.

Idag har jeg også endelig tatt stinga etter visdomstanna, det var godt. Nå står det bare igjen å bore et hull om et par uker, så er alle tennene som nye! :)

Nå skal Anniken på turning, og jeg skal på trening. Blir styrke idag, med noe kul musikk på øret. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar