Sider

mandag 1. mars 2010

Første vårdag...

.... er det ikke? Hm, nå ble jeg plutselig usikker.

Uansett.
Idag har formen ikke vært noe særlig. Hele forrige uke har egentlig ikke vært noe særlig, etter at jeg trakk en visdomstann på mandag, og har gått på paralgin hele uke for i det hele tatt å fungere sånn omtrent normalt. Vondt ja!
Det begynner å bli bedre nå da.

Men.... jeg har den siste måneden fulgt lavkarbo prinsippet, så godt jeg kan ihvertfall. Men i helgen gikk jeg på en skikkelig smell, med sånne deilige fylte sjokolade-påskeegg.... En hel kartong. Den tok jeg på lørdagen, også ble det litt spesialsjokolade igår.
Det fikk jeg straff for idag. Sulten som rakkern, og nå sitter jeg med hodepine.
Dette var min første sprekk på en mnd, og det er også første gang jeg har hatt hodepine på en mnd. Så jeg skjønner nok hvorfor.

Da har jeg prøvd det og.... Sjokolade i helgene? Nei, det utgår nå. Helt klart.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar