Sider

onsdag 3. mars 2010

Calle

Hest har alltid vært av stor interesse for meg. Jeg kjøpte min egen hest da jeg var 15 år, og har siden mer eller mindre hele tiden hatt egen hest.
For ca. 10 år siden fikk jeg opp øynene for westernridning, og kjøpte min første Paint. Noen hester har det blitt siden, før jeg for halvannet år siden kjøpte meg en Quarter.

Calle, som han blir kalt, er altså en Quarter av rase, vallak, født i 1998. Hans fulle navn er Mr Wann Caan.
Han er en stor Quarter, drøyt 1.60.m høy, og ganske så kraftig (noe som er typisk for rasen).
Han har en sterk psyke, og er ingen nybegynnerhest. Men når man først blir kjent med ham, er han som en stor kosebamse! :)
En utrolig god hest, som har lært meg masse på den tiden jeg har hatt ham. Han har mange gode resultater med forrige eier, spesielt i Hunter Under Saddle og i Pleasure.
Jeg har enda ikke kommet meg ut på show med ham, men målet er ihvertfall ett stevne nå i sommer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar